Pierwsze dwie wymiany - Auto Śliwka Zabrze, dwie kolejne - Ganinex Katowice.
Na wspomagaczach po kilku tysiącach jednak siadło poniżej normy. Według mnie dlatego że siadły podstawowe sprężyny, które odpowiadają za prześwit gdy auto nie jest załadowane. Przy pierwszych dwóch wymianach nie mierzyłem z kołem zapasowym.
Nie wożę żadnych ciężarów - raz byłem załadowanym autem na wakacjach w Chorwacji - to było za kadencji tych wspomagających + ori BC- trzeba przyznać że auto siadło trochę ale poniżej pewnego poziomu nie zeszło - pewnie dlatego że wspomagacze zaczęły się opierać. Auto ma teraz koło 17tys. przebiegu. Do następnego przeglądu zamierzam odpocząć od mierzenia prześwitu i nie wozić pełnego baku benzyny. Przed przeglądem dopiero zatankuję na maxa i sprawdzę jaka sytuacja przy 30tys.
Na wspomagaczach po kilku tysiącach jednak siadło poniżej normy. Według mnie dlatego że siadły podstawowe sprężyny, które odpowiadają za prześwit gdy auto nie jest załadowane. Przy pierwszych dwóch wymianach nie mierzyłem z kołem zapasowym.
Nie wożę żadnych ciężarów - raz byłem załadowanym autem na wakacjach w Chorwacji - to było za kadencji tych wspomagających + ori BC- trzeba przyznać że auto siadło trochę ale poniżej pewnego poziomu nie zeszło - pewnie dlatego że wspomagacze zaczęły się opierać. Auto ma teraz koło 17tys. przebiegu. Do następnego przeglądu zamierzam odpocząć od mierzenia prześwitu i nie wozić pełnego baku benzyny. Przed przeglądem dopiero zatankuję na maxa i sprawdzę jaka sytuacja przy 30tys.
Komentarz